سلام به شما عزیزان و بزرگواران. خیلی خوشحالیم از حضورتون در این سایت و امیدواریم محتوایی که در این صفحه به اشتراک میگذاریم، اطلاعات خوبی درباره ما در اختیارتون قرار بدهد. بنده محمد فدائی پور متولد تهران، ساکن تبریز هستم. از سال 1380 کار برق رو با انجام صفرتا صد کارهای برق و سیم کشی ساختمان شروع کردم و نصب دربازکن تصویری و اعلام حریق پروژه ها را نیز خودم انجام میدادم.

در سال 1388 از سوی شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما به عنوان اولین مدیرخدمات پس از فروش دربازکن تصویری تک نما در استان آدربایجان شرقی انتخاب شدم. در این راه دو برنامه ریزی متفاوت داشتم : یکی برنامه های فوری که بتوانیم مشتریانی که قبلا دستگاه خریداری و نصب کرده بودند و احتمالا به نحوی احتیاج به خدمات دارند را پیدا کنیم و یکی هم برنامه های بلندمدت، که بتوانیم طی اجرای آن مشکلات مصرف کنندگان را برای سالهای بعدی به حداقل برسانیم.

محمد فدائی پور شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما
محمد فدائی پور
محسن آسترکی و محمد فدائی پور
محمد فدائی پور
محمد فدائی پور در نمایشگاه تهران

با توجه به اینکه فرآیند نصب و استفاده از کابل و ملزومات مناسب ، بیشترین نقش را در کارکرد مطلوب سیستم دربازکن تصویری دارد ، لذا یکی از برنامه هایمان آموزش رایگان نصابان دربازکن تصویری بود . که جلسات مختلفی را در این زمینه برای نصابان و برقکاران گرامی و فعالین این حوزه برگزار کردیم .

محمد فدائی پور آموزش نصب دربازکن تصویری
محمد فدائی پور آموزش نصب دربازکن تصویری
آموزش نصب توسط محمد فدائی پور
محمد فدائی پور آموزش نصب دربازکن تصویری

بحث آموزش چنان برایمان اهمیت داشت که در سال 1393 شخصا با فنی و حرفه ای مرکز تبریز قرار داد همکاری بستم و بصورت رایگان کابل و .. را در اختیار کارآموزان کارگاه برق ساختمان این مرکز قرار میدادم و جلسات عملی برگزار و آموزش های لازم را ارائه میکردم.

فدائی پور آموزش نصب دربازکن تصویری
فدائی پور آموزش نصب دربازکن تصویری
آموزش نصب توسط محمد فدائی پور
فدائی پور آموزش نصب دربازکن تصویری

ناگفته نماند که در سال 1388 با برنامه رادیویی جوان ایرانی سلام به سردبیری سرکارخانم انوشه میرمجلسی که بصورت زنده از رادیو جوان پخش میشد ، آشنا شدم و چون دغدغه هامون یکسان بود و عوامل برنامه هم صادقانه تلاش میکردند این برنامه به دلمون نشست و باعث یک همراهی کامل و پویا شد . و در این بین با برنامه های نقطه سرخط و مهرگان از رادیو سلامت هم ارتباطاتی داشتم و در کنار حرفه ام ، برای رادیو هم بصورت دلی قدم بر میداشتم .

محمد فدائی پور
جوان ایرانی سلام
غرفه رادیو جوان در نمایشگاه تهران اردیبهشت 1391
جوان ایرانی سلام
قسمتی از برنامه نقطه سرخط در سال 1391
روح فریدون ارکانی شاد
صحبتهای خانم هانیه جوادی منش گزارشگر برنامه جوان ایرانی سلام رادیو جوان
در آخرین روز این برنامه با این گروه برنامه ساز به سردبیری خانم انوشه میرمجلسی 1392/6/21
انوشه میرمجلسی ، هانیه جوادی منش ، رضا ساکی ، محمد فدائی پور
نمایشگاه کتاب تهران سال 1397
محمد فدائی پور ، خانم میرمجلسی ، خانم جوادی منش ، خانم شیما شیرازی ، آقای رضا ساکی و دیگر عزیزان
انوشه میرمجلسی ، رضا ساکی ، محمد فدائی پور
محمد فدائی پور محمد مهدی حاجی پروانه انوشه میرمجلسی
برج میلاد 1395/10/15
محمد فدائی پور ، انوشه میرمجلسی سردبیر و نویسنده برنامه جوان ایرانی سلام و
محمدمهدی حاجی پروانه نویسنده آیتم های طنز این برنامه

در اوایل سال 1398 و بعد از سیل گلستان فعالیت های اجتماعی بنده هم پررنگ شد. با توجه به برنامه هایی که در زمینه خدمات پس از فروش تک نما اجرا و به حدود 1500 نفر برقکار و نصاب بصورت مستقیم در سطح استان آذربایجانشرقی آموزش داده بودیم، دیگر ضرورتی به حضور شخص بنده نبود و در سال 1398 از مدیریت خدمات پس از فروش دربازکن تصویری تکنما کناره گیری کردم و با  توجه به شرایط جامعه بیشتر به فعالیت های اجتماعی پرداختم. که با شیوع کرونا حضورم در فضای مجازی رادیو سلامت بیشتر شد و به نوعی رسالتم در کمک به هموطنانم را اینگونه در پیش گرفتم و علاوه بر فضای مجازی رادیو سلامت به صورت داوطلبانه نیز در برخی مناطق حضور داشتم.

برنامه زنده به زندگی سلام کن
با اجرای مسعود حسنی از رادیو سلامت
سال 1399
محمد فدائی پور
استودیو پخش رادیو سلامت
محمد مطلب ، محمد فدائی پور
برنامه زنده به زندگی سلام کن
با اجرای مسعود حسنی از رادیو سلامت
1400/7/8

در اواخر سال 1400 با پیشنهاد مدیر عامل محترم شرکت امید الکترونیک نماوا جناب مهندس احسان رضایی ، مدیریت خدمات پس از فروش دربازکن تصویری نماوا در استان آذربایجان شرقی را عهده دار شدم . و همچنان با کوله باری از تجربه که در طی این سالها در عرصه خدمات پس از فروش دربازکن تصویری به دست آورده ام در خدمت همکاران و مصرف کنندگان گرامی هستم .

محمد فدائی پور
شرکت امید الکترونیک نماوا
محمد فدائی پور
خط تولید و تست محصولات تولیدی

در طول این سالها تلاش کرده ام در هر مجموعه ای که مشغول بوده ام با همکارانم مهربان و قدردان آنان باشم تا آنها نیز این انرژی مثبت را به مشتریان و مصرف کنندگان انتقال دهند . این سایت نیز در آبان 1401 در جهت گسترش ارتباطات و آگاهی بخشی بیشتر راه اندازی گردید . ما ادعا نمیکنیم که مرجع خدمات پس از فروش هستیم ، ولی تمام سعی خود را خواهیم کرد تا محتوایی که ارائه میکنیم مفید واقع بشه . در مورد موضوعات و مطالب سایت در اولین پست اشاره ای خواهم کرد . خواهشمند است با ارائه نظرات ارزنده خود ما را در درک خواسته ها و جلب رضایت خویش یاری فرمائید ، امیدواریم این نقطه نظرات راهی روشن را جهت خدمت گذاری بیشتر به شما عزیزان پیش روی ما قرار دهد . پیشاپیش از همراهی صمیمانه شما متشکریم .

محمد فدائی پور
محمد فدائی پور

ارادتمند شما : محمد فدائی پور آبان 1401