آموزشی

خلاقیت در نصب آیفون تصویری

خلاقیت در نصب آیفون تصویری

خلاقیت در نصب آیفون تصویری

خلاقیت و ابتکار نقش مهمی در انجام کارها دارد. و کار نصب آیفون تصویری نیز از جمله کارهایی است که خلاقیت یک نصاب حرفه ای میتواند به کار رنگ و بویی دیگر ببخشد و شما را در بین همکارانتان متمایز نماید.

در این نوشته میخواهیم به امکان استفاده از دو پنل که در برخی از گوشیهای آیفون تصویری، حتی در مانیتورA42  نماوا که ارزانترین مانیتور نماوا میباشد نیز وجود دارد با کمی ابتکار از این امکان بصورت دیگری استفاده نماییم.

ترفند شماره 1

اگر پنل دوم وجود ندارد، شما نصاب عزیز با کمی خلاقیت میتوانید، خیلی ساده ولی کاربردی از این امکان برای شستی زنگ پشت درب واحد استفاده نمایید. بدین صورت که طبق نقشه شماره 1 عمل نموده و با فشار دادن شستی زنگ پشت درب واحد، مانیتور آیفون تصویری زنگ خواهد خورد و تصویر مانیتور هم آبی خواهد شد که متمایز از تصویر دوربین پنل میباشد تا کاربر نیز متوجه شود صدای زنگ مربوط به پشت درب واحد میباشد.

ترفند نصب آیفون تصویری
نقشه شماره 1

ترفند شماره 2

اگر از ورودی پنل دوم در گوشی استفاده نمیکنید، میتوانید طبق نقشه شماره 2 از این ورودی برای نصب دوربین در پشت درب واحد یا در پارکینگ استفاده نمایید. نقشه مربوطه  کاملا گویاست و نیاز به توضیح خاصی ندارد. و مصرف کننده یا کاربر آیفون تصویری با زدن شستی مشاهده تصویر، ابتدا تصویر دوربین پنل را مشاهده و با زدن مجدد همان شستی ( شستی مشاهده تصویر ) تصویر دوربین نصب شده در پشت درب واحد یا پارکینگ را مشاهده خواهد کرد.

ترفند نصب آیفون تصویری
نقشه شماره 2

ترفند شماره 3

با تلفیق دو مدار بالا شما قادر هستید، مدار نقشه شماره 3 را وصل نمایید، بطوری که با زدن شستی زنگ پشت درب واحد، مانیتور زنگ میزند و همزمان تصویر دوربین نصب شده در پشت درب واحد یا پارکینگ مشاهده میشود.

ترفند نصب آیفون تصویری
نقشه شماره 3

ترفند شماره 4

اگر نیاز به نصب دوربین اضافی ندارید، ولی میخواهید درب دومی را بصورت جداگانه باز نمایید. میتوانید از نقشه شماره 4 استفاده نمایید. با زدن شستی زنگ درب دوم، مانیتور بصورت هوشمند به وردی پنل دوم متصل و با زدن شستی قفل، درب دوم باز خواهد شد.

محمد فدائی پور
نقشه شماره 4

ترفند شماره 5

اگر نقشه شماره 5 را اجرا نمایید، با فشار دادن شستی زنگ پشت درب واحد، ضمن زنگ خوردن مانیتور آیفون تصویری، تصویر دوربین پشت درب واحد مشاهده شده و با فشار دادن شستی قفل، درب دوم باز خواهد شد.

mohammad fadaeipour
نقشه شماره 5

سوال :

با اجرای نقشه شماره 6 چنانچه بعد از زدن شستی زنگ پشت درب واحد،  دسته گوشی مانیتور برداشته شود و شستی قفل فشار داده شود چه اتفاقی رخ خواهد داد ؟

fadaeipour
نقشه شماره 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *