دسته‌بندی نشده

سوابق ما در خدمات پس از فروش آیفون تصویری تکنما

نمایندگی خدمات پس از فروش آیفون تصویری تکنما

ما در سال 1387 با محصولات تکنما آشنا و شروع به همکاری غیر مستقیم کردیم. در اواخر سال 1388 از سوی شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما به عنوان نمایندگی انحصاری خدمات پس از فروش دربازکن تصویری تکنما در استان آذربایجان شرقی انتخاب شدیم. در این راه دو برنامه ریزی متفاوت داشتیم: یکی برنامه های کوتاه مدت که از آن جمله بتوانیم مشتریانی که قبلا دستگاه خریداری و نصب کرده بودند و احتمالا در این بین احتیاج به خدمات دارند را پیدا کنیم تا مشکلات احتمالی رفع شود و یک هم برنامه های طولانی مدت، که بتوانیم طی اجرای آنها مشکلات احتمالی را برای سالهای بعدی به حداقل برسانیم.

آموزش و خدمات تکنما

یکی از برنامه هامون این بود که به عنوان یه همسایه و غریبه و کسی که میخواهد از محصولات تکنما خریداری کند، سراغ برخی از ساختمانهایی که دربازکن ساختمانشون تک نما بود، میرفتیم و نظرشون رو در مورد تک نما میپرسیدیم. یادمون نمیره روزی رو که به خاطر حرف مشتری چشامون پر شد. بعد از گفتگویی که صورت گرفت و سوالاتی که میکردم، گفت تو نمیخوای تک نما بخری راستشو بگو ببینم کی هستی، بعد ازاینکه گفتیم مسئول خدمات پس از فروش تکنما در استان هستیم و مشکلشون رو حل کردم، بهمون گفت : ” حالا اگه کسی بیاید و بگوید میخواهم دربازکن بخرم ،میگویم اگه کور هم باشی تک نما بخر چون کارکنانش به محصول ومشتری اهمیت می دهند. ” بعضی مسائل وجود داره که نه در کتابی نوشته شده و نه در شرکت ها آموزش داده می شود بلکه باید در ذات اشخاص و تیم کاری وجود داشته باشد. اینکه وقتی پیاده در مسیری حرکت می کنی و به یک پنل تک نما بر میخوری که گرد و خاک روی تلق دوربین رو پوشانیده ، یه دست روی تلق کشیدن زمانی نمیبره ولی حداقل خودت حس خوبی داری که من به محصولم به شرکتم ارزش قائلم. نگاه ما به خدمات پس از فروش یه نگاه دیگه ای هستش که شاید خیلی هاارزش کار را ندانند و یا چند سال بعد بگویند در فلان سالها وضعیت خدمات رسانی خیلی خوب بود.

خدمات پس از فروش آیفون تصویری تکنما
آموزش نصب آیفون تصویری تکنما
آموزش و خدمات آیفون تصویری تکنما

با توجه به اینکه فرآیند نصب و استفاده از کابل و ملزومات مناسب، بیشترین نقش را در کارکرد مطلوب سیستم دربازکن تصویری دارد. لذا یکی از برنامه هایمان از همان آغازین روزهای فعالیتمان به عنوان مدیر خدمات پس از فروش آیفون تصویری تکنما در استان آذربایجان شرقی، آموزش بهینه برقکاران و نصابان دربازکن تصویری بود. که جلسات مختلف رایگانی را در این زمینه برای نصابان و برقکاران گرامی برگزار کردیم. ( آموزش به حدود 1500 نفر برقکار و نصاب دربازکن تصویری در سطح استان آذربایجان شرقی )

همکاری بین تک نما و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برای اولین بار در کشور

بحث آموزش چنان برایمان اهمیت داشت که در سال 1393 شخصا با فنی و حرفه ای مرکز تبریز قرار داد همکاری بستم و برای اولین بار در کشور رسما همکاری بین شرکت تک نما و اداره فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در شهر اولین ها آغازگردید . در این همکاری که آموزش و تجهیز کارگاه های آموزشی برق ساختمان مراکز فنی و حرفه ای به سیستم های روز در زمینه دربازکن مدنظر بود، ما توانستیم رضایت و اعتماد این سازمان را در زمینه درب بازکن های تک نما جلب نمائیم. که بصورت رایگان، کابل و ملزومات لازم را در اختیار کارآموزان کارگاه برق ساختمان این مرکز قرار میدادم و جلسات عملی برگزار و آموزش های لازم را ارائه میکردم. که مطمئنا با این اقدام، همکاری بین شرکت تک نما و سازمان فنی و حرفه ای در بقیه استانها نیز صورت میگرفت که خود نقطه عطفی در صنعت کشور و همچنین آموزش و اشتغال جوانان عزیز کشورمان بود. که جا دارد همینجا یادی کنیم از مرحوم مهندس محمد رضا سیابانی مدیرکل وقت اداره آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، شهرام پورحاجی رئیس مرکز شماره یک فنی و حرفه ای تبریز و مهندس داود علیرضاپور اصل، مربی ومسئول کارگاه برق ساختمان مرکز شماره یک فنی و حرفه ای تبریز که خیلی صمیمانه جهت دایر نمودن این کلاسها همراهی و همکاری نمودند.

خدمات پس از فروش آیفون تصویری تکنما
آموزش نصب تکنما در فنی و حرفه ای مرکز شماره 1 تبریز
آموزش و خدمات آیفون تصویری تکنما
آموزش نصب تکنما در فنی و حرفه ای مرکز شماره 1 تبریز

سخن پایانی به عنوان شاگردی کوچک در حوزه خدمات پس از فروش

در اواخر سال 1398 و بعد از یک دهه فعالیت به عنوان مدیر خدمات پس از فروش دربازکن تصویری تکنما از این سمت استعفا دادیم. در طول این سالها تمام سعی و تلاشمان بر این بود که رضایت مصرف کننده ، همکار فروشنده ، همکار برقکار و نصاب و شرکت تک نما جلب گردد. و ارتقا دانش و آگاهی برقکاران، نصابان آیفون تصویری و مصرف کنندگان گرامی جزو دغدغه ها و الویت هایمان بوده است. که راه اندازی کانال تلگرامی رادیو تکنما با برگزاری مسابقه و طرح سوالات فنی در حوزه نصب و نگهداری دستگاه، با جوایز هر چند ناقبل، بخشی از تلاش جانبی ما در دوران فعالیت به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش آیفون تصویری تکنما بوده است. اگر توانستیم رضایت مشتریان را جلب کنیم در سایه یک کار ارزشمند تیمی بود. که جا داره یادی کنیم از همکاران وقت در شرکت تک نما که فی الواقع اگر حمایت و اعتمادشان نبود کارمون دشوارتر می شد: سرکارخانم کاشانی ، عرفان فر ، کاظمی ، محمدی ، پناهی ، علیرضاپور ، جناب آقای مهندس آسترکی و با تشکر از جناب آقای حاج مرتضی رسولی رئیس هیئت مدیره محترم شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما. علی الرغم اینکه دیگر سمتی در مجموعه تکنما نداریم، ولی به پاس تمام تلاشهایی که در آن سالها داشته ایم، همچنان در خدمت همکاران عزیز هستیم و تجربیات خودمون رو در اختیار مشتاقان یادگیری قرار میدهیم و خودمان نیز دانش و اطلاعاتمان را بروز رسانی میکنیم.

معرفی و تاریخچه ای مختصر از شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما

شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما در سال 1380 به منظور تولید درب بازکن های صوتی و تصویری دیجیتال، با توجه به نیاز جامعه ایرانی تشکیل شد و بعد از گذشت 5 سال اولین سری از محصولات خود را تحت نام تک نما به بازار مصرف ارائه نمود. ولین سری از محصولات تولیدی شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما گوشی صوتی تک نما مدل DX-ADP64N و گوشی تصویری تک نما مدل DX-VDP64N به همراه پنل نامبرینگ ( پنل 1 واحدی تک نما، پنل 2 واحدی تک نما، پنل 4 واحدی تک نما، پنل 6 واحدی تک نما و پنل 8 واحدی تک نما ) و پنل کدینگ تک نما و منبع تغذیه بود. با توجه به کیفیت بالای محصول و قابلیت های بسیار جالب و منحصربفرد با استقبال چشمگیر مصرف کننده گان مواجه گردید و نیاز و تقاضای بازار شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما را بر آن داشت که در کمتر از 3 سال و در اواخر سال 1387 گوشی تصویری تک نما مدل DX-VDP256NS را تولید و روانه بازار کند. و در پی آن گوشی های تک نما مدل DX-VDP020 تولید و به بازار عرضه شد .

در سال 1390 با توجه به تقاضای مصرف کنندگان، شرکت تک نما، ماژول حافظه تصویر هوشمند و ورژن جدید گوشی های تک نما مدل  VDP256 را با امکان پشتیبانی از ماژول حافظه هوشمند را تولید و به بازار مصرف ارائه نمود. تلاش همکاران در شرکت تک نما بر این بوده که بتواند رضایت تمام سلایق را جلب نماید که در همین راستا در سال 1391 گوشی های مدل VDPC70 و VDPC43 را تولید و به بازار عرضه کرد. و در سال 1392 شرکت تک نما با تلاش همکاران تیم فنی و طراحی گوشیهای تک نما مدل VDPD70 و VDPD43 را تولید و به بازار عرضه نمود . در سال 1394 گوشیهای مدل VDP E70 و VDP E43 تولید و به بازار مصرف ارائه شد. در سال 1395 محصول جدید شرکت تک نما که پنل کدینگ پسوردی کارتی مدل E35 با طراحی کاملا متفاوت بود تولید و به بازار عرضه شد . در سال 1397 با توجه به تقاضای بازار ، شرکت تک نما گوشیهای مدل VDP D70 TM  و VDP D43 TM را تولید و به بازار مصرف ارائه نمود . اقدام شرکت تکنما در تولید دربازکن تصویری با ساختار متفاوت در نصب یک کار عظیم بود، که با تلاش تمام همکاران بویژه زحمات نیروهای خدمات، تکنما توانست به موفقیت برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *