دسته‌بندی نشده

دعوت به همکاری در زمینه گویندگی و تولید محتوا

دعوت به همکاری در زمینه گویندگی و تولید محتوا

خدمات فنی و مهندسی فدائی پور از افراد علاقمند در رشته های ذیل بصورت پروژه ای دعوت به همکاری مینماید.

نصاب دربازکن تصویری

دفتر خدمات فنی و مهندسی فدائی پور جهت ارجاع کارهای نصب ، از برقکاران و نصابان دربازکن تصویری در هر یک از شهرهای اسکو، آذرشهر، اهر، بستان آباد، بناب، تبریز، جلفا، خسروشهر، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر، گوگان، مراغه، مرند، ملکان، میانه، ورزقان، هادیشهر، هریس، هشترود و هوراند دعوت به همکاری مینماید.

علاقمندان میتوانند نام و مشخصات و شماره موبایل و آدرس خود را به همراه کلید واژه نصاب دربازکن تصویری ذیل همین نوشته برایمان کامنت نمایند.

الویت با نصابانی میباشد که مصرف کنندگان و مشتریان با شرکت در مسابقه از آنها اعلام رضایت کرده اند. جهت اطلاع از روند مسابقه اینجا کلیک کنید.

گوینده

از بانوانی که ساکن تبریز بوده و فن بیان خوبی دارند جهت تولید فایلهای آموزشی در زمینه دربازکن های تصویری بصورت پروژه ای دعوت به همکاری مینماییم.

علاقمندان به همکاری، معرفی خودشون رو بصورت فایل صوتی یا تصویری در تلگرام یا سروش به شماره 09149962039 برایمان ارسال نمایند.

فایلهای صوتی ترجیحا فرمت mp3  و بدون آهنگ پس زمینه باشد.

در آینده

با توجه به فعالیت هایی که در حال انجامش هستیم و البته برنامه ای که بطور کلی برای فعالیتمون در نظر داریم، در آینده در بخش های زیر هم دعوت به همکاری خواهیم داشت:

از بین نصابان عزیز در هر شهر و با توجه به میزان فعالیت و مشتری مداری ، یکنفر به عنوان رابط و نیروی خدمات انتخاب خواهیم کرد.

در حال حاضر راهنمای تلفنی به مصرف کنندگان و همکاران برقکار و نصاب توسط دو نفر از نیروها انجام میشود و با توجه به افزایش فعالیت نیاز به نیروهای بیشتری خواهد بود. لذا از بین نیروهای خدمات، نفراتی انتخاب و در واحد راهنمای تلفنی مشغول خواهند شد.

یکنفر نیز از بین نیروهای خدمات ، به عنوان مسئول و سرپرست واحد راهنمای تلفنی انتخاب خواهد شد تا اطلاعات فنی نیروهای راهنمای تلفنی را بروزرسانی نموده و نیروها هر لحظه اطلاعات کاملی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *