دسته‌بندی نشده

نمایندگی خدمات پس از فروش آیفون تصویری نماوا

نمایندگی خدمات پس از فروش آیفون تصویری نماوا

ما به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش آیفون تصویری نماوا در استان آذربایجان شرقی به مرکزیت تبریز در خدمت شما عزیزان هستیم.

آیفون تصویری نماوا دارای 3 سال گارانتی تعویض قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

گارانتی آیفون تصویری نماوا، شرکت امید الکترونیک نماوا کیفیت محصولات آیفون تصویری نماوا را تضمین میکند. بصورتی که اگر در طول مدت گارانتی، دستگاه ایراد پیدا کرد و این ایراد مربوط به نوسان برق و آبخوردگی و شکستگی نباشد، بدون گرفتن هزینه ای رفع ایراد دستگاه را تضمین مینماید.

اینجا داخل پارانتز مطلبی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم: ما به عنوان نمایندگی رسمی شرکت امید الکترونیک نماوا در استان آذربایجان شرقی اعلام میکنیم در طول این نزدیک به یکسال، فقط بابت ایراد یک دستگاه که مربوط به شکستگی بوده از مشتری مبلغ دریافت کرده ایم و بقیه دستگاهها بصورت گارانتی و بدون دریافت حتی یک ریال رفع عیب شده اند.

دفتر مرکزی خدمات نماوا به آدرس : تبریز – خیابان امام _ روبروی میدان قطب و با شماره تلفن های 33377309 و 32861712 وشماره موبایل 09149962039 در خدمت شما همکاران و مصرف کنندگان گرامی میباشد.

یکی از ویژگیهای بارز آیفون تصویری نماوا، خدمات پس از فروش متمایز آن است. مدیرعامل محترم شرکت امید الکترونیک نماوا جناب مهندس رضایی، اهمیت ویژه ای به خدمات پس از فروش قائل هستند.

یکی از نکاتی که مصرف کنندگان گرامی میبایست به آن توجه کنند این است که، مراجعه به نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش صرفا برای دوران گارانتی محصول نمیباشد. بلکه بعد از اتمام گارانتی نیز مراجعه یا تماس با نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در هنگام بروز ایراد علاوه بر داشتن مزایای مختلف برای مصرف کننده، به شرکت تولیدکننده هم کمک میکند تا ایرادات احتمالی دستگاه شناسایی شود و اگر نیاز به تغییراتی در تولید محصول یا اطلاع رسانی های مختلف در زمینه نصب و … باشد، این تغییرات صورت گیرد. و به نوعی میتوانیم بگوییم خدمات پس از فروش نماوا یکی از بازوهای واحد تحقیق و توسعه شرکت امید الکترونیک نماوا میباشد.

معرفی مختصر از شرکت امید الکترونیک نماوا

شرکت امید الکترونیک نماوا بعد از چندین سال تلاش در سال 1398 تولیدات خود را با نام تجاری نماوا وارد بازار کرد. دربازکنهای تصویری نماوا امکاناتی همچون قابلیت اتصال به دوربین دوم، قابلیت ارتباط با نگهبانی، قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها و…. و در کنار تمام مزایا و امکاناتی که دارد، همچنین سازگار با بیشتر برندهای موجود در بازار بوده و بصورت چهار یا پنج سیمه نصب میشوند. با نصب سیستم آیفون تصویری نماوا شاهد مشکل تداخل زنگ نخواهید بود.

اگر به زبان ساده بخواهیم بگوییم و بنویسیم: نماوا تلفیقی از آنالوگ و دیجیتال و توجه واقعی به مصرف کننده

در مورد جمله فوق کلی مطلب و مثال میتوانیم برایتان بنویسیم، ولی به اشاره ای کوتاه اکتفا میکنیم: شما عزیزان هم، خیلی خوب میدانید که افزودن هر امکان و قابلیتی باعث افزایش قیمت نهایی محصول میشود که کاملا منطقی است. اما قرار نیست مشتری یک ساختمان تک واحدی که امکان استفاده یا نیاز به ارتباط داخلی ندارد، مجبور شود مانیتوری بخرد که دارای ارتباط داخلی یا ارتباط با واحد نگهبان است. با توجه به تنوع محصولات شرکت امید الکترونیک نماوا در وجود قابلیتها، مشتری نماوا میتواند محصول منطبق با نیازهای خود را از سبد محصولات شرکت نماوا تهیه کند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “نمایندگی خدمات پس از فروش آیفون تصویری نماوا

  1. درود بی کران خدمت خالص ترین و ناب ترین تکنسین دنیا جناب مهندس فدایی پور عزیز .باعث افتخار و مباهات تیم نماواست کار کردن و کسب تجربه در کنار شما عزیز جان .به خود می بالیم و خرسندیم که همکاری مقندر،با وفا و مدبر چون شما داریم .شاکریم و قدردان بابت تمامی زحمات بی دریغ حضرتعالی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *