دسته‌بندی نشده

داشتن حس خوب چقدر در موفقیت موثر است ؟

گام مهم در مسیر هدف و رسیدن به موفقیت

سلام و عرض ادب حضور شما . در صفحه درباره ما ، بصورت خیلی خلاصه در مورد خودمان گفتیم . اکنون میخواهیم به عنوان اولین پست سایتمون در مورد مطالب سایت و مخاطب هدف مطالب سایت ، مواردی رو حضور شما عزیزان عرض کنیم . این سایت یک سایت شخصی است و دور از انتظار نیست که در کنار مطالب مربوط به فروش و خدمات پس از فروش دربازکن تصویری ، موضوعات و مطالب مختلفی در اون قرار داده بشه . تمام تلاش و تکاپو در هر کسب و کاری ، نهایتا در جهت رسیدن به یک حس خوب و آرامش است . همانگونه که خریدار نیز با خرید و استفاده یک محصول یا دریافت خدماتی میخواهد به یک حس خوب برسد . در این سایت در کنار مطالب مربوط به دربازکن تصویری ، میخواهیم کلیت سایت باعث ایجاد و انتقال یک حس خوب به مخاطبین عزیزشود .

شما عزیزان استاد بنده هستید ، قراره اینجا از همدیگه یادبگیریم و آگاهی ببخشیم . بنده تجربیات و دانش خودم رو در مورد دربازکن تصویری انتقال میدهم و چیزهای دیگه ای از شما عزیزان یاد بگیرم تا همه به اون حس خوب برسیم . همانطوری که صبوری ، استقامت ، پیگیری ، انجام کارهای تیمی ، از خودگذشتگی و… از دوستان عزیزم در برنامه جوان ایرانی سلام به سردبیری سرکار خانم انوشه میرمجلسی آموخته ام .

اگر شعر و آهنگی یا مطلبی در سایت و کتابی بهم حس خوبی انتقال داد ، حتما در قالب یه پست با شما عزیزان به اشتراک خواهم گذاشت . حتی در حمایت از کسب و کار و فعالیت شما مخاطبین عزیز ، فضایی رو برای نشر آگهی رایگان اختصاص خواهیم داد . که بی شک اینکار بی تاثیر در ایجاد حس و حال خوب نخواهد بود .

با این توضیحات که خدمت شما بزرگواران عرض کردم ، مسلما مخاطب این سایت صرفا همکاران و مصرف کنندگان دربازکن تصویری و … نخواهند بود .

شما عزیزان هم اگر موضوعی مدنظرتون هست که دوست دارید پیگیری و یا اطلاع رسانی بشه ، حتما بهمون بگید و مطالب خوب و مفیدتون رو در بخش کامنت همین پست برامون به اشتراک بذارید .

تنتون سالم ، دلتون خوش و لبتون خدون

ارادتمند شما : محمد فدائی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *