آموزشی

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

در قسمت پرسش و پاسخ، پاسخگوی سوالات شما برقکاران، نصابان و مشتریان گرامی هستیم. کافیست سوالات خود را در زیر همین مطلب از بخش دیدگاه و نظرات، برامون ارسال کنید تا در کمترین زمان پاسخگوی سواات شما باشیم.

نکاتی در مورد نحوه طرح و ارسال سوالات در دیدگاه پرسش و پاسخ

لطفا سوال خود را بصورت دقیق همراه با برند و مدل دستگاه و همچنین تعداد واحد مطرح نمایید، تا در کمترین زمان پاسخ و راهنماییهای درست ارائه گردد. در متن پیام ارسالی شماره موبایل خود را نیز ذکر نمایید، تا اگر نیاز بود همکاران بتوانند جهت راهنمایی دقیق تر تماس بگیرند. و لازم به ذکر است شماره موبایل یا آدرس شما محفوظ و در سایت به سایر مخاطبین نمایش داده نخواهد.

علاوه بر اینکه به سوالات در زمینه همه برندها پاسخ داده میشود و محدودیتی در مورد برند آیفون تصویری برای طرح سوالات وجود ندارد، بدون اغراق این سایت در پاسخ به سوالات در مورد برندهایی همچون دربازکن تصویری تکنما و دربازکن تصویری نماوا و… در جایگاه یک مرجع معتبر میباشد.

حضورو پاسخگویی از طریق اینستاگرام و گروه تلگرامی

ما در اینستاگرام نیز با آیدی https://www.instagram.com/tabriz_fadaeipour در دسترس و پاسخگوی شما عزیزان هستیم. ضمن اینکه با ایجاد گروههای تلگرامی سعی در تبادل اطلاعات و تجربیات بین همکاران و بروز رسانی دانش فنی همکاران عزیز هستیم. که میتوانید با مراجعه به کانال تلگرامی https://telegram.me/tabrizfadaeipour به لینک گروه دسترسی و عضو گروه تلگرامی شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *