آموزشی

بازاریابی و فروش آیفون تصویری به پروژه های ساختمانی

نکاتی درباره بازاریابی و فروش آیفون تصویری در پروژه های ساختمانی

در این نوشته میخواهیم به 3 نکته مهم در مورد بازاریابی و معرفی آیفون تصویری به پروژه های ساختمانی بپردازیم. نکاتی که رعایتشون باعث شد تا هم ما از کارمون رضایت بیشتری داشته باشیم و هم مشتری با رضایتمندی بیشتری از محصول استفاده کند.

نکته اول برای بازاریابی و فروش آیفون تصویری جهت نصب در پروژه میبایست اطلاعات کاملی از امکانات محصولات و همچنین نحوه سیمبندی مورد نیاز داشته باشیم.

سه وجه مشترک اولیه سیستمهای دربازکن تصویری عبارتند از : امکان برقراری تماس صوتی بین مانیتور داخل واحد و پنل دم درب، مشاهده تصویر دوربین پنل، امکان باز کردن درب متصل شده به پنل. برخی امکانات و قابلیتها نیز بین محصولات متفاوت میباشد. مثل امکان استفاده از پنل دوم، امکان استفاده از دوربین دوم، امکان استفاده از دوربین سوم، امکان فرمان برای بازکردن درب دوم بدون نیاز به پنل دوم، امکان فرمان به تایمر روشنایی راهپله، امکان موشن ( سنسور حساس به حرکت )، امکان فراخوانی آسانسور و فرمان به جک برقی پارکینگ و… که اگر با امکانات محصولات بخوبی آشنا نباشیم امکان دارد که به عنوان مثال برای باز کردن درب دوم یک شستی جداگانه مثل تب خال روی لب، کنار گوشی نصب نماییم که لزومی به اینکار نیست و به سهولت میتوانیم از امکانات خود دستگاه استفاده نماییم.

نکته دوم برای بازاریابی و فروش آیفون تصویری در پروژه های ساختمانی، شناخت قطعات جانبی و ماژولها

دومین نکته برای معرفی محصول به پروژه شناخت قطعات و ماژولهای جانبی و کارایی و عملکرد اونها هستش. این نوع قطعات برای استفاده از برخی قابلیتها در سیستم و یا تغییر در نحوه سیمبندی با توجه به شرایط محل نصب بکار میرود. مانند : سوئیچر، ماژول فرمان به جک، کنترل و… که تکنسین نصب با آشنایی و کمی چاشنی خلاقیت و ابتکار میتواند از انواع ماژولها و قطعات جانبی استفاده کند.

نکته سوم برای بازاریابی و معرفی محصول در پروژه های ساختمانی، شناخت شرایط محل نصب

سومین نکته برای معرفی محصول به پروژه شناخت شرایط محل نصب میباشد. در بازدید از پروژه میبایست دقت کافی و لازم نسبت به وضعیت پروژه و همچنین امکانات موجود پروژه و محدودیتهای آشکار و پنهان پروژه داشته باشیم. مثل وجود دکلهای برق و مخابرات در نزدیکی و مجاورت پروژه، وضعیت و زاویه محل نصب پنل از لحاظ خاصیت ضد نوری و ….، وضعیت رایزرها و استفاده جهت تاسیسات و کابلهای برق و آسانسور. درب مربوط به محل رایزرها میبایست طوری باشد که بعد از نصب نیز امکان دسترسی به تجهیزات نصب شده سیستم دربازکن جهت ارائه خدمات و تعمیرات احتمالی وجود داشته باشد. بازدید از پروژه توسط کارشناسان خدمات فنی و مهندسی فدائی پور بصورت رایگان انجام میگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *